tisdag, december 21, 2010

funny girls.

Hemkommen efter julmyset med tjejerna. Underbara människor det där. Jag har skrattat så in i tusan och spelat spel har vi också gjort. Gick inte så bra för mig, men det tar jag, haha. Jag syndade och åt en liten bit av chokladtårtan (som var riktigt god), men än så länge verkar magen må bra. Men antingen kommer det på en gång eller dagen efter, så jag ska inte ropa hej ännu.

Nu tänkte jag ta mig lite kvällsfika och läsa min bok. Den har varit grymt jävla seg, men nu är jag inne på upplösningen så den har blivit spännande. Den blir garanterat utläst vilket är bra för den ska tillbaka på torsdag. Det är väl vad jag ska göra innan sängdags. Jo, just det, sista kapitlet kommer imorrn, hittar inte på någon bra avslutning, så jag funderar tills imorrn. Då vet ni det.

Inga kommentarer: