måndag, december 13, 2010

the end of the year is near.

Lusse Lelle, Lusse Lelle. Elva nätter före jul.
Lusse Lelle, Lusse Lelle. Elva nätter före jul.

Luciadagen idag. Hade varit mysigt om man hade orkat sig upp imorse för att se luciafirandet på tv, men det är alldeles för tidigt för min smak. Får kanske se till att hinna se sammandraget senare ikväll (för visst är det ett sammandrag?).

Elva dagar kvar till julafton och arton dagar kvar av 2010. Frågade älskade om han kunde beskriva det här året med ett ord, han svarade "långsamt". Jag vet inte om jag kan hålla med honom om det för jag tycker att det har gått fort. Åren går väldigt fort nu för tiden. Det är nästan så att jag inte hinner med längre, haha.

Hursomhelst ska jag börja med min årskrönika. Jag har ju mer än två veckor på mig, men det är en hel del inlägg som ska läsas igenom och för att jag inte ska läsa in alla på en gång, tänkte jag dela upp det lite snyggt. Det är ju över tusen inlägg, så det kommer nog ta en stund. Det var väl det jag ville. För nu.

Inga kommentarer: