fredag, december 17, 2010

done some christmasshopping.

Nu sitter jag här med min oöppnade Tomteskumspåse (tänkte vänta lite med att öppna den, så att jag har den kvar lite längre, haha) på jobbet. Har läst in ungefär 25 minuter och ska strax in i studion för att fylla på med några minuter.

Kom faktiskt sent till jobbet idag, vilket verkligen inte hör till vanligheterna. Men det blev lite stressigt. Jag och älskade tog en sväng på stan och inhandlade lite julklappar och sedan när vi skulle handla lite (skräp)mat tog det en stund att ta sig fram. Hela Pite var tydligen ute och körde bil. Helt galet. Men jag läser ju VLT så en halvtimme sent gör ju verkligen ingenting.

Annars har det slutat snöa. Äntligen! Men jag kanske inte skulle ha skrivit det där? Nu börjar det säkert snöa lagom tills jag ska hem. Typiskt. Glöm det där, jag skojade bara. Det snöar MASSOR! Nu ska jag in i studion innan jag hugger in på skumtomtarna.

Inga kommentarer: