söndag, december 19, 2010

the deathly hallow part one.

Hur gör man för att piggna till när ögonen knappt kan hållas öppna? Jo, man ser en jävligt spännande film med lite halvtaskig kvalité och ingen text (språket var engelska, men väldigt svårt att höra). Nu är jag pigg. Men filmen var grymt bra. Men jag tror jag måste se den igen, med ordentlig kvalité och text, för jag har inte förstått allting, haha.

Sjunde filmen i serien om Harry Potter är klart den bästa hittills. Men jag tycker det är väldigt taskigt att andra delen inte kommer förrän i juli. Vet ni hur länge det är kvar tills dess? Varför dela upp filmen? Det är ju mycket bättre om den blir flera timmar lång, för jag vill ju veta hur det går för trollkarlarna. Typiskt. Jaja, jag ska hitta på något innan det är dags att hämta älskade från stan.

2 kommentarer:

Moa: sa...

HARRY PÅ BIO!!! :)

J sa...

Haha, Harry P är kung! Hur kan du se de på taskigkvalla, fyy! :P