fredag, december 24, 2010

christmas eve is finally here.

Ja, då var det julaftonsmorgon. Ville verkligen somna på en gång igår, men det tog till två innan sömnen infann sig, men jag tror det berodde på att jag ville för mycket, haha. Vaknade halv nio, vilket jag tyckte var för tidigt, men jag stoppade i öronpropparna (just in case) och försökte somna om. Men det blev mest att jag vilade och drog mig till halv tio då blåsan ville upp.

Men jag känner mig faktiskt inte så jättetrött, så kanske klarar jag mig ändå. Visserligen har jag huvudvärk, men jag har tagit en Ipren så den försvinner väl kanske snart. Annars då? Ja, jag har ätit lite frukt till frukost (ska äta gröt när jag kommer till mamma) och ser just nu Våra bästa år. Sedan ska jag packa väskan och packa in alla julklapparna (jag har fått mååånga och då har jag inte ens varit hos mamma och sett under grannen än) i bilen och köra mot Boden där gröten och storebror väntar (mamma jobbar). Trevligt!

1 kommentar:

Moa: sa...

Men fy så jobbigt för henne. Haha "grannarna som lever", kan också känna att det är ett problem ibland, speciellt helgmorgonar hahaha! Kramar och god jul! :)