lördag, november 27, 2010

woke up in someone else's bed.

Nej, jag får helt enkelt hoppas på att jag får sova mer någon annan natt. Visserligen har jag sovit hela natten, men jag vaknade halv åtta och har inte kunnat somna om. Typiskt. Jag och älskade sover i en övernattningslägenhet som mamma hyrt (annars hade hon fått sova på golvet eftersom vi hade sovit i hennes säng) och jag var väldigt förvirrad när jag vaknade och inte kände igen mig. Läskigt.

Funderar på vad jag ska göra nu tills klockan ringer (den ringer tio som vanligt)... Jag funderar mellan läsa eller The Big Bang Theory, jag tror det lutar mer åt det andra alternativet, för då behöver jag inte tända någon lampa och även om jag känner mig rätt vaken så vill jag inte tända lampan riktigt än. Visst är det intressant att följa mina tankegångar? Hahaha....

Inga kommentarer: