söndag, november 21, 2010

two hours early.

Sitter på jobbet och återigen är det en ny tidning för mig. Mora tidning. Den kommer ut varannan dag, så det är ju ganska smidigt. Tydligen är det en tunn tidning så det är bara att läsa när sidorna kommer. Works for me!

Det enda kruxet (som nu bara blir idag) är att man börjar klockan sju och inte fem. Men jag visste inte vilken tidning jag skulle läsa och var därför här klockan fem. Men vad gör det när jag får åka hem mycket tidigare. Anledningen till tidig hemgång är att när man gör Mora arbetar man "bara" sex och en halv timme. Så då kan ni ju räkna ut när jag får åka hem.

Jaja, slutpratat om det nu. Jag ska göra någonting annat, som att ge min kompanjon ett reportage som jag tycker ska ha hennes röst istället för min. Det är alltid bra med variation. Speciellt för de som ska lyssna på tidningen imorrn. Kan inte tänka mig att det är så kul att bara höra min stämma i en och en halv timme. Fast vad vet jag, jag har aldrig hört mig själv prata så länge i ett sträck?!

Inga kommentarer: