måndag, november 08, 2010

there's a first time for everything.

Jag har bott i Piteå i lite mer än sju år nu och idag har jag varit på Brevika för första gången. Det var ganska kul, haha. Men framförallt var det skönt att bli av med lite skrot. Sedan har jag även vinterstädat balkongen, vilket betyder att jag har tömt den sånär som på min fina lykta som jag ska tända ett ljus i om en stund. Mycket skönt att det är gjort.

Dock har jag inte gjort så mycket mer. Måndagsstädningen får bli tisdagsstädning och färg till barbordet får vi handla en annan dag. Röjandet tog lite längre tid än planerat och efter Brevika hamnade vi i Bersika och tiden sprang iväg. Men det finns ju faktiskt sju dagar på en vecka och då är det ju bra att sprida ut planerna så att man fyller alla dagarna. Nu ska jag lägga mig i soffan, huvudvärken från morgonen är tillbaka. Usch och fy!

1 kommentar:

Anonym sa...

Va duktig du är..:) kram från mamma