onsdag, november 10, 2010

no need to stress.

Träningen gick väldigt bra. Men det är fruktansvärt dålig luft i fotbollshallen. Usch och fy! Och som vanligt hade jag inte behövt stressa tillbaka (men jag gör ju det i alla fall eftersom jag tycker det är nog dåligt att jag ens far iväg) för jag hade bara fått vädersidan. Eller ja, UNT hade lämnat debatten och två artiklar, men de läste jag in på typ tio minuter.

Men jag är rätt van med att VLT segar så det är ju ingenting nytt. Jag ska fortsätta se webb-teven jag började med innan jag for. Så mycket bättre på fyran är det jag ser just nu. Har ni inte sett det tycker jag att ni ska göra det. Jag tycker det är ett riktigt bra program (med vissa undantag) och detta programmet har rapparen Petter som huvudperson och han vill jag veta mer om.

Inga kommentarer: