söndag, november 28, 2010

my designer debut.

Jag lägger in bilder på klänningen på en gång, hade tänkt äta lite först, men detta går ju rätt fort.Så här såg den ut från början (det är klänningen jag hade när jag var tärna på Linniz bröllop).Sydde på ett grönt sidenband och vad som inte syns är att jag trädde igenom ett smalare sidenband, i samma färg och knöt det på ryggen, med banden hängande längs ryggen. Mycket snyggt.Sydde på lite glitter på vänster nedersida, detta tog då två timmar och gjordes för hand. Det var inte kul, men det blev ju snyggt så lite värt var det kanske.

Ja, det var det. Helbild finns ju i förra inlägget om ni vill se det. Nu ska jag gå och äta lite och sedan är det jag och soffan. Som det ska vara en söndag.

1 kommentar:

Moa: sa...

Finfint! Vad händig du är :)