torsdag, november 25, 2010

heaven is a place nearby.

Massagen satt precis där den skulle. Så jävla underbart skönt. SPA-massage var det till och med, vilket betyder varma stenar här och var (låg en stund med stenar mellan tårna, det var rätt mysigt) och helkroppsmassage. Jag var i himlen kan jag säga.

Sedan blev det tredje och sista varvet på bordet. Jippie! Så fint det kommer bli när jag får hem och upp det. Höll dock på att somna i soffan hos svärföräldrarna, men jag lyckades hålla mig vaken. En bedrift med stort B måste jag säga med tanke på hur trött jag var.

Men jag ville inte somna för jag behövde göra lite ärenden och de är nu gjorda. Så jag tänkte lägga mig i sängen och ta lite välbehövlig vila. Hade tänkt städa och julpynta senare idag och då är det nog bäst att sova först, för om någonting krånglar (vilket det alltid brukar göra) är det inte bra att inte ha sovit för då brakar helvetet lös. I alla fall oftast.

Inga kommentarer: