onsdag, november 10, 2010

don't have a clue.

Som vanligt när det är jobb och träning samma kväll har jag varit här sedan fyra. Har läst in en halvtimme ungefär. Nu står det stilla, så det är bara att vänta på att det blir dags att fara iväg. Längtar som attan till träningen. Jag älskar verkligen att träna, det är helt sjukt, haha. Men så länge jag har den känslan är det ju bra.

Tänkte på en annan sak när jag körde till jobbet. Har det inte varit så här de senaste åren, att det kommer massvis med snö på en gång? Varför inte sprida ut snöfallen? Jag tycker att det kan vara lite trevligare om snön kommer i omgångar, så att man hinner vänja sig och ta fram alla vinterkläder och skor, innan det blir metervis med snö. Tokigt det där. Jaja, jag vet inte alls varför jag skriver detta, jag antar att det är för att jag inte har något att läsa. Jag får kolla lite webb-teve istället.

Inga kommentarer: