måndag, november 15, 2010

doctor, doctor, give me medication.

Då var det över. Femton säsonger på några månader. Jag har verkligen inget liv. Men underbar serie och det skulle inte förvåna mig om jag skulle se igenom alla säsongerna igen, för det här var faktiskt andra gången jag såg alla avsnitten. Tror faktiskt det var vid samma tidpunkt förra året som jag plöjde igenom femton säsonger. Så vem vet, nästa år vid den här tiden får ni kanske läsa om att jag ser allting igen, haha.

Nu ska jag se om älskade är hungrig, dock är jag inte så hungrig själv just nu, men jag kommer garanterat bli om en stund. Sedan får vi se om jag hinner se Vampire Diaries (har fortfarande inte sett fredagens avsnitt, det ni) innan Fotbollsgalan. Annars får jag väl vänta med vampyrerna till imorrn. Det är helt otroligt att jag har lyckats hålla mig så här länge utan dem, haha. Jaja, mat var det.

2 kommentarer:

jecka sa...

Det kommer inget avsnitt nu på fredag. Är uppehåll till 2 december. SKIT OCKSÅ !! Bara bita ihop :)

jecka sa...

Ja, dom är riktiga taskmörtar. Kan dom it tänka på oss lixom ? Hur vi ska klara av det :) Hahaha, ja stackars Elena, hur ska nu hejn gå :)

Jag har tänkt samma sak, att se om avsnitten i sässe 2, var ju ett tag sen man såg första avsnittet där så ;) Ett plus att man får se lite hetingar också. Damon blir snyggare och snyggare tyck ja då :)