måndag, november 29, 2010

chapter twelve: things I found in my handbag.

Jag har sett fram emot det här kapitlet, för jag vet egentligen inte vad jag har i min handväska. Har på senare tid inte använt den så väldigt mycket, utan har mest de viktigaste sakerna i fickorna. Men ibland vill jag ändå ha den med mig, men då slänger jag bara ner det viktigaste i den utan att kolla vad som redan ligger där i. Så det här var väldigt roligt måste jag säga.

Börjar med det viktigaste (alltså det som finns i fickorna när väskan inte är med):
Plånbok
Mobil
Nycklar
Snus
Lypsyl

Sedan hittade jag följande:
Skavsårsplåster x2 (en förpackning för hälen och en för mindre blåsor)
Munsårsplåster
En femkronors-marker
En karta med två strepsils
Handsfreen
Två tamponger
Nässpray
En liten parfymflaska
En liten flaska handsprit (oanvänd)
En krona
Tre vicks blue halstabletter
En hårsnodd
Nagelbandskräm
En karta med fem Noskapin
En karta med sex Cetirizin
En påse Halls suger free halstabletter med apelsin, citron & lime-smak
En tom MERflaska
En tom kartong Lactrase
P-piller
En karta med fyra Bisolvon
En karta med två Bisolvon

Imorgon: Den här veckan!

Inga kommentarer: