söndag, november 28, 2010

chapter ten: yesterday's outfit.

Ja, nu är jag hemma. Eller jag har varit hemma ett tag, men jag har hunnit duscha och lite annat innan jag satte mig här. Tänkte slänga in bilder på gårdagens outfit eftersom det inte fanns tid för det igår. Enjoy!

Började dagen klädd så här.
Älskar verkligen min träningsdress,
den passar så bra när man vill vara lite ledig
och ska göra ärenden, haha.

Sedan snyggade jag till mig.
Jag lägger ut mer bilder på klänningen senare,
så ni får se alla förändringar.

3 kommentarer:

J sa...

Så stilig du var! Och duktig med pysslandet med klänningen! :) LIte roligare. Creed till dig som ens kom på det cokså! Pussen..

yanmaneee sa...

yeezy shoes
adidas gazelle
yeezys
kyrie 4 shoes
supreme new york
jordan shoes
converse outlet
calvin klein outlet
adidas ultra boost
curry 6

mcreysme sa...

h9m04d1s19 m0w69c2s71 t2x69n7u67 g8c42f4q27 c7t14w3a56 x3f78l1i16