måndag, oktober 04, 2010

my new toy.

Städningen gick som väntat väldigt fort. Ides inte dammsuga, men jag drog moppen över golvet, så jag fick upp sand och annat jox. Skönt. Inkopplingen av dvd:n gick väldigt bra, förutom att jag hade lite problem med ljudet, men det löste sig genom att dra ut en kabel som alltså inte skulle vara med i gänget. Eftersom den var med i kartongen trodde jag den var livsviktig, men det var den inte.

Det bästa med dvd:n är att det finns USB-uttag. Det betyder alltså att jag hädanefter slipper släpa runt på datorn mellan sovrum och vardagsrum när jag vill se mina serier. Me like a lot. Så nu håller jag på att flytta över lite Cityakuten och ska premiäranvända dvd:n (om man bortser från de sekunderna jag hade igång ett Vänner-avsnitt, men det var ju bara för att se att allting fungerade). En fin present och jag tackar svåger och svägerskan för den!

2 kommentarer:

J sa...

USB port är kuuung, vet inte sist vi kopplade med datorn och det rä så skönt. Med filmer, serier och hela köret!! :) NJut. Ses imorgon ;) KRAMEN!

jecka sa...

FAN vad nice med en sånn DVD, måste köpa en ny. Sen jävligt smid att man kan sätta allt på ett USB och sen se på TVn, nej en sån måste jag verkligen ha. Inte helt fel att se snygga vampyrer på en stor TV ;) Ses imorrn ! kram