måndag, oktober 11, 2010

it's to early!

Det är tur att Facebook finns. Tack vare det fick jag veta att det tydligen har snöat ute. Jag har ju tillbringat så mycket tid i studion så jag har ju ingen aning om vädret och även om jag sitter vid datorn i redaktionen har jag inte så bra koll eftersom persiennerna är neddragna och även om de är uppe, är det så mörkt ute så jag ser ändå ingenting, haha. Jaja, på tal om snön, jag är glad att det var snöblandat regn för annars hade ju snön legat kvar på marken och det vill jag inte vara med om.

Annars då? Jo, tackar som frågar. Sidorna var sega i början men den senaste timmen har det rullat på bra. Nu kom även två till som jag ska kolla till när jag skrivit klart, antingen är de meningsfulla eller meningslösa. Så brukar det vara med FK. Jaja, nu ska jag fortsätta arbeta (hann kolla sidorna och det var förstasidan och en meningsfull sida). Oj, fick ett sms av älskade, han undrar när jag kommer hem. Jag ska ringa honom och sen fortsätta arbeta.

Inga kommentarer: