fredag, oktober 29, 2010

if you never try, you'll never know.

Tyvärr försvann varken hostan eller träningsvärken under natten. Men å andra sidan hade jag ju inte väntat mig det heller, men nog hade det varit en trevlig fredagspresent. Däremot är värken lite mindre idag och det är ju alltid något. Just nu känns den knappt någonting, men det är för att jag sitter ner. När jag om en stund ska ställa mig upp gör den sig påmind desto mer.

Försöker väcka älskade, men som vanligt går det som det går. Inte så bra. Han är duktig på att sova min karl. Men han lovade att vi skulle på stan idag och jag tycker att om jag nu inte får bli av med varken hostan eller värken så kan han väl åtminstone hålla sitt löfte. Jag har pratat med honom, men han svarar i sömnen vilket inte hjälper mig. Så jag ska slå på lite musik medan jag klär på mig, då borde han vakna. Eller vanliga människor vaknar av det, men älskade kan sova genom allt. Jobbigt läge. Men hursomhelst ger jag det ett försök!

Inga kommentarer: