torsdag, oktober 07, 2010

I kinda like this thursday.

Innebandyn gick bra. Trodde det skulle vara jobbigare än det var, haha. Skönt. Cykelturen dit var däremot jobbig för jag var lite stressad och trodde att jag skulle komma försent så jag cyklade utav bara den. Men när jag väl kom fram insåg jag att jag var först och jag fick vänta i tio minuter, haha. Så då vet jag det till nästa gång.

Nu ska jag äta lite lunch. Tänkte göra varma mackor i våran nya Quickgrill. Jag tror det kommer blir succé. Som sällskap har jag senaste avsnittet av Cougar Town. Ingen dålig torsdag om ni frågar mig. Däremot är jag lite rädd att hostan ska eskalera mot kvällen, men det får jag ta då. Nu ska jag njuta av att benen är lite stumma och att håret och resten av kroppen är svettig. Tänk att man kan längta efter att svettas, det trodde jag aldrig, haha.

Inga kommentarer: