torsdag, oktober 14, 2010

I didn't care for that!

Fy fan vilken bra innebandytimme det var. Högt tempo (det är jobbigaste de första tio minuterna, fy fan!) och jag gjorde typ fem mål. Woho! Kändes skönt eftersom jag inte tror jag gjorde ett enda förra torsdagen.

Cyklingen gick finemang, trodde det skulle vara halt men å andra sidan var det plusgrader och solen började titta fram. Men det var slaskigt. Eller snarare är slaskigt. Usch så trist. Tårna är kalla, men jag är van. Motvinden på ditvägen tyckte jag dock inte så mycket om, den var jobbig.

Nu väntar min absoluta favoritsysselsättning. Eller så inte. Men jag måste göra det, det är så förgrymmat jobbigt att alltid måsta sopa av fötterna innan jag lägger mig i sängen. Sand, sand, sand och lite hundhår. Svängde även förbi och köpte ett paket jäst på hemvägen, så kanske och det är ett stort kanske, bakar jag lite bröd senare. Vi får se hur trött jag blir av städningen.
Detta är en väldigt vanlig syn efter innebandyn.
Hoppas bara det försvinner till på lördag.

Inga kommentarer: