söndag, oktober 03, 2010

I believe in yesterday.

Gårdagen var väldigt trevlig och även om han inte visade det så vet jag att älskade blev gode överraskad när vi klev in på Golden Dragon och större delen av kompiskretsen satt vid bordet. Det var han inte riktigt med på, haha. Middagen var trevlig och framförallt väldigt god och mättande. Festen fortsatte hos oss, där det blev ett väldigt förvirrat ölspel, musicquiz och en massa drickande. För de andra. Jag drack inte så mycket. Hostan blir nästan lite värre när jag dricker, så det var ju lite trist.

Utgång på Challenge, där det var kö bort till hörnet (ni som vet hur det ser, vet vad jag menar), men vi hade tur och fick gå före i kön. Awesome! Inne var det sjukt mycket folk. Men jag var trött, hostig och inte alls särskilt pepp, men jag höll ut tills kvart i två då vi for på Adana. Somnade sedan väldigt fort så jag fick aldrig i mig vatten, därför vaknade jag med huvudvärk. Men är det söndag så är det. Senare idag ska vi till Bersika och sedan blev jag inringd (den här gången var det verkligen in-RINGD) till jobbet. ÖP och jag. Trevligt, trevligt. Puh, även om jag bara skriver, så läser jag samtidigt inne i huvudet och det känns som att jag har skrivit väldigt fort och väldigt mycket, så jag slutar nu!

Inga kommentarer: