fredag, oktober 08, 2010

happy tears.

Hade jag vetat att det var VLT jag skulle läsa ikväll hade jag ju inte behövt stressa så mycket, men då man inte vet. Jag har i alla fall läst in det som kom först och ska strax ta hög nummer två. Måste ju ha rent bord när det vankas Peter Jihde och Idol.

Annars har jag nyss skrattat så att tårarna sprutade. Min kollega berättade något väldigt kul. Vill dock inte skriva om det här eftersom det är sant och jag vet ju inte hur snabbt saker och ting sprids, vill ni veta får ni väl fråga mig på något sätt. Dock fick jag lite ont i huvudet av allt skrattande, men lite vatten ska nog kunna råda bot på det.

Jaja, hög nummer två ligger och väntar och det är dumt att låta sidor vänta... Fast å andra sidan får ju jag ofta vänta på sidorna?! Hm... Fast det är ju i och för sig inte sidornas fel att jag måste vänta på dem, det är ju de som skickar dem som är dumma. Så jag ska inte ta ut det på sidorna utan jag tar dem och gör det jag ska göra med dem. Eller nu blev det konstigt eller jag vet inte... Bäst att gå och läsa nu innan det drar iväg...

Inga kommentarer: