lördag, oktober 02, 2010

fricking freezing.

Det är lite svårt att skriva på tangentbordet just nu. Mina fingrar är småstela av kyla och då har jag ändå använt lovikkavantarna. Inte kul. Nåja, fotbollen slutade 1-1, vilket inte alls var ett talande resultat. Damerna var flera mil bättre än motståndet, men de måste lära sig att sätta sina chanser. Sedan hade Östersund en rätt så bra målvakt.

Nu ska jag äta en smörgås för jag börjar bli lite hungrig. Älskade är också hungrig, men jag var tvungen att lite diskret säga att han inte får äta för mycket. Han vet fortfarande ingenting om kvällen, men han vet i alla fall att vi ska äta någonting eftersom det var svårt att hålla det hemligt när han började tjata om mat. Haha, jaja, jag ska som sagt äta en smörgås sedan börja göra mig i ordning. Ser fram emot en trevlig kväll i gott sällskap.

Inga kommentarer: