måndag, oktober 04, 2010

bye bye brother.

Att köra bil den här årstiden är verkligen ingenting jag tycker om. Mina ögon är väldigt känsliga för starkt ljus och lysena på de mötande bilarna är inte roliga. Speciellt inte dem som inte drar av helljusen. Jävla idioter! Visserligen finns en bra sak med detta mörker, jag vågar inte köra så fort eftersom jag inte ser ordentligt, annars kör jag nämligen väldigt fort.

Det var väldigt trevligt i Boden. Som vanligt. Maten var helt galet god och sällskapet behöver jag ju inte ens nämna eftersom alla vet vad jag tycker om min familj. Däremot var det lite ledsamt att åka därifrån för det här var troligtvis sista gången jag såg lovely lillebror på ett bra tag. Han och ljuvliga Terese flyttar nämligen till Kanada (!) på onsdag. Det är ju hur långt bort som helst. Helt galet. Jag kommer sakna honom massor. Ja, självklart kommer jag ju att sakna Terese också, men mest lillebror. Men jag hoppas de kommer få det jättebra over there.

Jaja, nu ska jag ta mig en kvällsmacka och se lite serier. Älskade ligger i soffan och ser film, men den har pågått ett tag så jag känner inte riktigt för att börja se den mitt i. Men jag brukar ju inte ha några svårigheter att hitta någonting att titta på. Känner att jag har lite huvudvärk, men jag tror det beror på att jag spänt mig när jag kört bil. Så en alvedon får nog följa med ner i magen tillsammans med smörgåsen.

Inga kommentarer: