tisdag, oktober 26, 2010

blow your nose next time.

Vaktandet gick bra. Som vanligt. Men det var en av studenterna som satt och snörvlade varannan sekund de första två timmarna. Det var sjukt jävla jobbigt. En av hans kamrater erbjöd honom en näsduk men han tackade nej. Gaaah! Men efter två timmar lämnade han in tentan och gick därifrån. Underbar tystnad.

Efteråt for vi till en verkstad (älskade hämtade upp mig) för att få oss några nya vinterdäck. De vi hade gjorde ingen större skillnad mot för sommardäcken, så det var på tiden att byta. Sedan åt vi lite mat och nu sitter jag här och älskade i köket. Som vanligt.

Ska läsa lite medan jag väntar på att Cityakuten laddas hem. Det är som bra när jag är tentavakt för mitt läshumör kommer alltid tillbaka då. Inte för att jag har något val för att sitta sysslolös i flera timmar och titta på nervösa stundenter som skriver så pennorna glöder är verkligen inte kul.

Inga kommentarer: