lördag, oktober 23, 2010

are you speaking english?

Jag tror det är första gången sen jag började följa the Salvatore brothers som jag inte såg avsnittet direkt det kom ut. Men det fanns helt enkelt ingen tid igår för det. Men jag har sett det nu och jag blir så jävla irriterad. Men eftersom några av tjejerna som (förhoppningsvis?) läser detta inte har kommit lika långt som mig, kan jag inte specifikt säga vad det är som irriterar mig, men det är så jävla jobbigt, haha. Jag hatar att det är så korta avsnitt!

Nåväl, livet går väl vidare antar jag, haha. Vad den här dagen bjuder på vet jag faktiskt inte. Förutom huvudvärken. Den har följt mig nu ett bra tag och jag börjar bli jävligt less, men ingenting verkar få den att försvinna så jag försöker köra slash ignore, det går väl inte så värst bra, men det är det ändå jag kan komma på just nu. Annars då? Just ja, dagen var det ja, ingen aning som sagt. Är bjuden på en liten get together ikväll, men jag vet inte. En filmkväll i soffan lockar nästan lika mycket, så jag är lite torned. Men åh, vad händer med alla engelska ord jag slänger in här och där? Typiskt. Äh, jag orkar inte mer nu.

Inga kommentarer: