lördag, oktober 09, 2010

all you need is food.

Har sovit crap inatt på grund av älskade. Förkylningen gör att han snarkar mer än vanligt och högre än vanligt. Öronproppar hjälper inte i ett sånt läge så jag kan ju inte påstå att jag har haft en av de bättre nätterna.

Har legat och dragit mig och sett lite serier nu på morgonen för att bara vara och vila. Ikväll är det först trerätters och sedan party med världens bästa brudar. Det känns inte som att jag just nu är särskilt pepp, men jag tror att det ändrar sig när jag väl är där för de är ju som sagt världens bästa brudar och brukar ha en tendens att få mig på bra humör.

Så nu ska jag se om outfiten jag har i huvudet är lika bra i verkligheten, sedan ska jag packa ner lite grejer och äta en smörgås. Fick order om att äta någonting innan jag far iväg. Elin har varit med förr kan man säga, haha. Men hon har så rätt, när jag på dåligt humör brukar mat hjälpa. Så kläder, mat och sedan ta mig in till stan. Vi börjar tidigt idag, det är trevligt.

Inga kommentarer: