torsdag, september 30, 2010

step up.

Nu blev jag lite nedstämd faktiskt. Vi har stegtävling på jobbet och eftersom jag är sjuk och inte riktigt kan tävla fair så tänkte jag att jobbet kunde i alla fall göra så att stegräknaren tickar lite. Jag har inte nollställt den på ett tag och när jag kollade på den sist var det kring arton tusen steg. Det var nästan då jag kommit hit (jag kan ju säga att de stegen är sammanslagna på mååånga dagar).

Nu när jag skulle kolla har den på något sätt nollställt sig själv och börjat om. Jag har ingen aning om vad den stod på när den nollställdes så jag vet inte hur många steg jag kan redovisa. Så jävla irriterande. Jag tycker att det är mycket som går emot mig just nu. Stegräknaren fuckar upp och FK skickar inte sidorna jag vill ha, det är bara typ tre sidor som fattas. Jag vill hem. Hem till en liten nattmacka. Hem till sängen. Är det för mycket begärt eller?

Inga kommentarer: