torsdag, september 23, 2010

not compatible.

Har försökt installera en webcamera, men tydligen är de (har provat två) lite för gamla för att vara kompatibla med min dator. Trist, men så är det när de är köpta för lääänge sen, haha. Men jag har fått lite tid att gå och det är ju aldrig fel.

Eftersom jag är så trött nu för tiden är det bra att jag håller mig sysselsatt utanför soffan för annars somnar jag bara och det är så jobbigt att sova hela tiden, visserligen är ju sova ett bra tidsfördriv, men jag tycker att sömn hör hemma på nätterna. Nu tänkte jag dock lägga mig i soffan en stund, bara för att jag inte har något annat att göra, haha. Men jag ska försöka att inte somna.

2 kommentarer:

J sa...

DEAL! :) Hade hon en trevlg födelsedag. Läste lite vad du fick och såg gardinerna. Najs! :) Pusspuss...

J sa...

TAAAACK, hade ingen serie att se förrän jag såg att jag missat Glee. Min kväll är räddad!! (ett tag iaf ;) Puss.,