torsdag, september 16, 2010

never give up.

Disken tog en halvtimme typ. Det var alltså inte så mycket som det såg ut att vara, men så är det nästan alltid. Sedan gjorde jag något som jag har skjutit upp länge (det här med att skjuta upp saker och ting är jag verkligen bra på), jag tog ut alla glasflaskor/burkar, som stått inklämda i ett skåp och när jag ändå var inne i det skåpet ordnade jag upp all pant, så nu ska det pantas. Ja, alltså inte just nu eftersom jag varken har en bil eller ork för det.

Jag känner att jag har gjort dagens goda gärning nu, så jag ska lägga mig i soffan igen och inte röra mig alltför mycket. Men å andra sidan har jag ju gjort det större delen av den senare tiden och hostan har inte blivit bättre, så jag vette tusan om det hjälper att ligga still. Men å den andra sidan (många sidor här) är det ju ganska skönt att ligga i soffan och göra mest ingenting. Så jag fortsätter med det, trägen vinner heter det ju.

Inga kommentarer: