tisdag, september 14, 2010

a kiss on the cheek.

Älskade kom hem kring halv fyra. Jag kände knappt igen honom, han var smutsig så in i norden. Han var smutsig in på kalsongerna, helt galet. Men efter en dusch och en rakning kände jag igen honom igen, puh! Det kändes visserligen kul att se honom, men så typiskt att han skulle komma hem just då när jag skulle fara och jobba. Inte bra. Men jag hann krama honom, pussa honom och prata lite med honom. Har inte sett honom (i vaket tillstånd ska tilläggas för han sov när jag kom hem söndagkväll) sedan söndag på eftermiddagen när han kom hem med mat. Det är helt galet längesen. Men, det är några veckor till sedan är han hemma mer. Hoppas jag.

1 kommentar:

Moa: sa...

Tack! Är glad att jag hade tur och fick nåt fräscht och ingen pundarkvart i alla fall haha :-)