fredag, september 17, 2010

I hope the end is near.

Jag ska börja med att be om ursäkt för att det blir rätt så enformigt i bloggen för tillfället, men det händer inte så mycket mer än hosta för mig just nu. Idag är den lite värre än tidigare, men jag ska få hjälp. Det känns väldigt bra för jag håller på att bli galen. Har även ont i mellangärdet idag. Varje hostattack är som ett väldigt hårt tryck i mellangärdet. Det har jag fått förklarat är träningsvärk i "hostmuskeln". Träningsvärk är jag ganska van vid, men inte just i den muskeln. Huvva. Jaja, jag ska återgå till soffan, det är ju som sagt det enda jag orkar just nu. Jag hoppas verkligen att slutet av hostan är nära för det är inte roligt längre.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lilla vän du skulle ha tagit med min flaska..Kram vännen..