söndag, september 19, 2010

how will this affect us all?

Vill egentligen inte ödsla bloggspace på politik, men det känns som att någonting måste ju skrivas om valet. Det blev en väntad seger, tyvärr. Jag röstade på de andra, men alla gör ju tydligen inte som jag. Dumt. Däremot är det ofattbart, skrämmande, idiotiskt och andra liknande ord, att de äckliga jävlarna (vill inte skriva ut deras namn) tog sig in i riksdagen. Hur ska detta sluta egentligen?

Jaja, nu har jag skrivit nog om det. Jag lämnar det nu. Jag gjorde mitt för att Sverige skulle bli bättre, det hjälpte tydligen inte, så jag kan inte göra mer nu. Jag ska faktiskt krypa ner under täcket. Det blir att läsa en stund innan lampan släcks. Älskade är fortfarande inte hemma. Jobbet tar mycket tid nu, men jag har ju fått ha honom hemma ganska mycket de senaste dagarna så det gör inte så mycket. Men innan jag kryper ner ska jag ta all min medicin. Det går faktiskt framåt. Det gillar jag.

Inga kommentarer: