tisdag, september 28, 2010

bills, bills, bills.

Dagen började med ont i vänster axel. Måste ha legat väldigt konstigt inatt. Men det är bra nu så det är ju skönt. Har inte hunnit med så värst mycket trots att jag varit vaken sedan tio. Men jag ska cykla in till stan lite senare och göra lite ärenden. Jo, just ja, jag har ju faktiskt betalat räkningarna, det är ju alltid någonting. Men något som jag helst hade velat undvika, men det är ganska svårt att göra det om man inte vill ha en massa skulder.

Just nu har jag lunchbesök. Lillsvåger går en utbildning ute på Haraholmen och ringde igår och ville komma hit och äta lunch. Det är ju trevligt. När han har åkt iväg ska jag dra in mot stan. Det vackra vädret fortsätter förgylla oss. Det är väldigt synd att jag inte tycker om att promenera. Men med tanke på att dagarna är rätt så tråkiga just nu kan det mycket väl hända att jag måste ut på en promenad för att inte bli galen av lägenheten, haha.

Inga kommentarer: