torsdag, augusti 12, 2010

two minds think alike.

Elin har precis lämnat mig. Trist, men det var många trevliga timmar. Som dock for iväg alldeles för snabbt, haha. Men vi ses på lördag igen, så det är ju bra. Jag hade inte tänkt göra allt för mycket idag, har lite ont i knät (har jag någonsin inte ont någonstans?) så jag tänkte lägga mig i soffan. Finns ändå ingenting annat att göra.

Jag och Tara blir ensamma om några timmar. Älskade ska fara med pojkarna till Jokkmokk för lite fiske och mycket fylla (om jag känner de rätt och det gör jag nog). Men vi är inte så ledsna för det, för nu kanske jag slipper hans snarkningar på morgonen, haha. Jaja, soffan väntar på mig.

Just ja, morgonen höll på att gå åt helvete igen. Jag är väldigt nära att kasta ut tvboxern för jag börjar bli jävligt irriterad på att den aldrig fungerar som den ska. Men jag löste det (med hjälp av älskade eftersom jag inte riktigt kunde tänka så mycket på grund av lite sömn och hunger). Jag hämtade upp våran gamla tvbox och lånade Funkys kort. Det är tur att vi har en sån bra granne som lånar ut saker utan att veta om det, haha.

2 kommentarer:

J sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
J sa...

Får se, får se.. Sist var det för mkt fylla.
Så tanken nu var ju mest fiske !! ;)