måndag, augusti 30, 2010

twinkle, twinkle, time for bed.

Jag kunde se Fångarna på fortet medan de höll på att skruva. Men jag fick ha text på eftersom jag knappt hörde vad de sa på tvn (och jag tyckte att det blev för högt när jag höjde). Hursomhelst fick jag se det och det var som vanligt awesome! Även programmet efteråt var lika bra som alltid (förutom att de inte hade några tvekamper med), jag skrattade så jag grät. Underbart!

Nu ska jag torka av mig lite (har precis kommit ur duschen) och sedan bädda rent i sängen. Det är så jävla underbart att krypa ner i en renbäddad säng. Jag ser fram emot en bra natt med mycket sömn och fina drömmar, haha. Funderar dock på att kanske vara uppe lite längre än igår, det blir så tidiga mornar annars. Nu kommer jag ju vakna när älskades klocka ringer, men förhoppningsvis har jag bättre lycka med att somna om imorrnbitti.

Inga kommentarer: