söndag, augusti 29, 2010

my cup of tea.

Nu har jag äntligen fått ta på mig mysbyxorna och ska äntligen få lägga mig i soffan med en kopp te och en film. Det har varit full rulle hela dagen. Matchen vann vi med 3-2, woho! Jag fick spela noll minuter. Inte lika mycket "woho", men tjejerna var så duktiga så det känns inte så jättejobbigt faktiskt (även om jag självklart hade velat spela).

När jag och Tara kom hem hann jag bara duscha och äta en filtallrik innan det var dags att klä på sig varmt (premiär för lovikkavantarna idag) och fara och se när älskade spelade lite fotboll. Storsvåger spelar korpfotboll med sitt jobb och de behövde folk. Det var väldigt kul att se när de spelade, haha. Men som sagt nu är jag äntligen hemma och nu ska jag fan ingenstans. Jag ska nu försöka hitta någon bra film som kan roa mig denna söndag.

Inga kommentarer: