måndag, augusti 30, 2010

loving dinner.

När älskade kom hem ville han fara på stan på en gång. Jag klädde snabbt på mig och vi for dit. Klipptid var målet och det fick han, men vi var tvungna att strosa en timme först. Men vad gjorde det när jag fick mig ett par nya skor? (Lägger upp bild senare.) Härligt!

Efter att han blivit riktigt jävla snygg skulle vi äta. Vi valde Challenge. Så det blev för- och huvudrätt där och en massa härlig kvalitetstid. Välbehövligt. Men trots att magen var mer än full var vi tvungna att svänga om Kioskpiraten på hemvägen (en liten omväg, men det struntar jag i) för lite sötslisk.

Så nu ska gå in i rummet och försöka se tv. Lillsvåger är här och de håller på att skruva i hans dator, så de har tagit över bordet. Men jag ska se Fångarna på fortet så är det bara. Jag, min godispåse och gullegrynet ska leta nycklar. Detta har varit en alldeles förträfflig dag, trots att jag missade träningen på grund av alldeles för mycket snor.

Inga kommentarer: