söndag, augusti 29, 2010

hard and small.

Sängen jag har sovit i inatt är väldans kort. Jag har varit tvungen att ligga diagonalt för att kunna sträcka på benen och då har det ändå varit lite för kort. Inte kul. Sen är den hård som sten också. Alltså kan ni ju tänka er att jag inte har haft en sån bra natt. Men samtidigt har jag sovit bra när jag väl har sovit.

Har haft gullegrynet i sängen också. Hon har varit så duktig under våran vistelse här. Vi har lyckats hålla henne ifrån katten mycket bra. Hon tycker nämligen inte om katter och får hon tag på honom blir vi väldigt ledsna. Men som sagt, vi har lyckats väldigt bra och just nu är katten instängd i rummet och Tara är i köket med mig och mamma.

Jaja, det är en stund kvar tills jag måste fara till Alvik för match och nu gnäller Tara, så jag ska sätta henne på linan och lägga mig och läsa en stund. Det är bra uppladdning för match känner jag.

Inga kommentarer: