tisdag, augusti 10, 2010

do you believe in miracles?

Om det är någon som undrar så är jag fortfarande vaken. Jag kanske fortfarande är trött, men inte alls lika trött som tidigare. Nu är det dock annan trötthet, men det beror på fotbollsträningen. Det var underbart att vara tillbaka på planen och det kändes rätt bra. Tills jag gjorde en liten ökning i löpsteget, då kändes det lite och jag ville inte riskera något så jag avbröt. Men inte hela träningen, bara den övningen. Jag var med på det avslutande spelet, kanske inte till hundra procent, men kanske till sextio-sjuttio.

Det känns bra nu, men som sagt, explosiva rörelser är kanske inte det bästa när man har en sträckning i låret. Imorrn är det match i Malmberget, men det är osäkert om jag spelar. Åh, jag måste ju nämna en bra sak som hände efter träningen. Jag fick ett "varför" till att jag inte nämndes i första "draften" till morgondagen. Han sa att om jag blir uttagen kommer de vara sparsamma med träningstiden (inte för att det är något ovanligt), men det är dumt att det blir värre för fortsättningen. Även om jag vet att jag inte kan spela fullt ut är det ändå skönt att få ett "varför". Undrens tid kanske inte är förbi, trots allt.

Inga kommentarer: