torsdag, juli 08, 2010

a weekend away.

Imorrn vid den här tiden sitter jag och Elin antingen på Sushis balkong eller på någon uteservering någonstans i Stockholms stad. Så jävla nice helg det ska bli. Har precis sprungit runt i lägenheten för att hitta allting som ska med, jag tror att jag har fått med mig det viktigaste.

Hade velat ha en myskväll med älskade och äta jordgubbar med grädde, men han var tvungen att jobba. Trist. Men jag får mysa med Tara istället. Eller hon sover just nu, så jag får väl mysa med mig själv. Jordgubbar och grädde blir det hursomhelst. Fan, jag tror jag kommer ha svårt att sova inatt, dels för att jag ser fram emot helgen så sjukt mycket och dels för att jag är flygrädd. Haha...

1 kommentar:

jecka sa...

Tjeenis. Såg typ nu att du hade ringt tidigare, har typ legat utslagen på soffan hela dagen, hehe ! Så det blev ingen bio för min del idag. Nalta trist. Ha det så fantastiskt jävla underbart i Sthlm, njut och må gott. Drick en drink för mej ;) Kramar!