onsdag, juli 07, 2010

a trip in the wheelbarrow.

Självklart kom ju solen när jag anlände till mamma i stugan. Hade jag någon bikini med mig? Svar nej! Men sportbhn fick duga. Det blev tre muffins (med äpple i och de var SJUKT goda!), lite saft, lite sol, en padda på besök precis nedanför altanen och en tur i skottkärran. Haha. Mamma skjutsade mig i skottkärran från stranden så att jag skulle slippa bli sandig om fötterna (snäll mamma eller bortskämd unge?! Jag vet inte! Haha). Det var mycket trevligt. Nu ska jag gå och raka benen (som en skog, usch) och sedan göra mig klar för lite middag med favorittjejerna (i alla fall några av dem). Är lite gladare än i morse, sol gör underverk. Mamma också.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad du är gullig :) jag tyckte också att det var roligt att få besök..