lördag, juli 24, 2010

smart thinking.

Som jag misstänkte blev det en sen kväll även igår. Men vad ska man göra när tröttheten inte infinner sig och inte ens Vänner hjälper? Galet. Somnade kring tre-halv fyra och älskades klocka ringde åtta. Inte okej. Men han fick ta bilen så jag somnade om. Skönt. Halv elva slog de gröna upp och med lite frukost i magen har jag precis nyss kommit hem från stan. Hittade ingenting kul, men då har jag ju pengarna kvar till annat. Bra tänkt.

Funderar på om jag ska lägga mig på balkongen och försöka bli brun på ryggen nu när solen är tillbaka hos oss. Jag kan ju slå två flugor i en smäll och ta en liten powernap när jag ändå ligger ner så att säga. Låter väldigt lockande, men jag tror jag ska få i mig lite lunch först så att jag inte blir störd av en kurrande mage.

Inga kommentarer: