fredag, juli 16, 2010

skatergirl.

Vaknade halv nio. Hade självklart velat sova lite längre eftersom det blev sent igår, men istället för att försöka somna om klev jag upp på en gång och tog en liten runda på inlinesen. Första gången jag åker inlines. Tror jag. Jag har då inte åkt på mååånga år i alla fall. Det var lite läskigt och ostabilt, men ändå rätt skönt. Dock skulle jag vilja hitta en bra väg att åka på, som inte innehåller alltför många nedförsbackar och korsningar (har inte riktigt hittat rätt teknik vid stopp) . Sen kommer jag nog ha lite ont här och var imorrn, men träningsvärk är på något sätt ett bevis på att jag har muskler, haha.

Nu ska jag äta frukost och jag hoppas verkligen att kanalerna fungerar idag för jag har missat Våra bästa år i flera dagar nu på grund av att kanalerna inte vill fungera. Hur jävla snällt är det då? Precis då det blev som mest spännande tyckte tvboxen att det var dags att lägga av. Taskigt är bara förnamnet!

Inga kommentarer: