tisdag, juli 20, 2010

run like the wind.

Det var riktigt skönt att springa av sig lite. Men jag måste ju säga att jag har varit väldigt lat under vårat uppehåll (som är slut på torsdag), för jag var riktigt trött efter några stafetter. Huvva, dåligt av mig. Men, men förhoppningsvis kommer konditionen tillbaka snabbt, annars är det Grisan som gäller för fröken, även om jag tycker det är skittråkigt att fara ut och springa. Under tiden jag varit borta hade det kommit två sidor. Jag hade ju verkligen inte behövt vara här redan klockan fyra, men det är ju inget att göra åt nu. Jag ska gå och se lite Allsång och äta middag medan jag väntar på fler sidor. Har ni somnat där nere i Uppsala eller?

1 kommentar:

Moa: sa...

Inte ens det är någon tröst för mig den tiden, suck. Kan bli en himla intressant dag lördagen haha :)