lördag, juli 17, 2010

operation: nordman pt 8.

Som ni kanske förstår så hann jag. Jag tror att ÖP:arna läste mitt förra inlägg och blev lite rädda, haha. Tio över elva var jag på Sjöbodan (älskade hade sagt att han skulle börja kring elva-halv tolv). Halv ett började han. Snacka om att jag hade hunnit bli less på alla jävla människor som inte kan bete sig. Vuxna människor ska tilläggas. Oj, oj, oj.

Jag var även väldigt less på att stå eller kanske inte lika less som jag hade ont. Ländryggen protesterade duktigt, men jag bet ihop och fick äntligen se honom. Tyvärr var det så trångt så jag ställde mig på sidan eller längre bak, såg visserligen rätt bra och hörde nästan bättre, men nog hade det varit ganska kul att stå inne i vimlet med de andra, men är man nykter är det inte lika lockande.

Mina två favoritlåtar blev extranummer så jag fick vänta ännu ett tag innan jag kunde njuta fullt ut. Men han är riktigt jävla bra, haha. Så nog var det värt det. Men det hade ju kanske varit skönt om min rygg tyckte samma sak. Men jag ska lägga mig ner en stund innan det är dags att hämta älskade. Tog lite bilder som kommer imorrn, orkar inte tjorva med kameran just nu. Ska lägga mig och se lite Greek istället.

Inga kommentarer: