söndag, juli 25, 2010

never again.

Jag är grymt glad att jag har lämnat bartenderlivet bakom mig. Usch och fy. Eller okej, det har varit ganska roligt och det har gått jättebra hela kvällen, förutom de sista två timmarna. Muskeln i höger baksidalår har inte tyckt att det varit lika roligt dock. Kunde knappt stå i slutet, inte kul. Skillsen fanns kvar och det var skönt, men som sagt, jag är glad att jag slipper göra det här fler gånger. Blä.

Nu ska jag strax gå och borsta tänderna och krypa ner under täcket. Imorrn vankas dop för söta lilla Enya och då kan man ju inte vara trött. Fast det kommer jag nog vara hursomhelst, jag hoppas däremot att baksidalår är med mig imorrn, annars blir det inte kul. Fan, jag känner mig nästan full. Men det är nog all spritånga som jag inandats ikväll, haha. Jaja, borsta tänderna var det ja.

Inga kommentarer: