tisdag, juli 20, 2010

missing my little sweetie.

Pust och stön. Det blev jävligt varmt bland allt porslin, bestick och diskmedel. Puh! Men nu är det gjort. Eller okej, inte allt men det rymdes inget mer i diskstället, haha. Tänkte lämna lite åt älskade. Men känner jag honom - och mig också för den delen - väl så blir det jag som gör det sista också, haha.

Men nu ska jag inte diska, tänkte unna mig lite ögongodis innan vi ska till Bersika. Vi ska hämta en cykel, men mitt främsta mål med den lilla resan är att hälsa på gullegrynet. Eftersom vi båda jobbar typ hela den här veckan och båda jobbar kvällar har hon fått bo hos Zelma i veckan. Men jag saknar henne väldigt mycket, så jag måste åka ut och hälsa på henne och jag hoppas hon saknar mig lika mycket. Men det brukar hon göra, för när jag kommer blir hon alltid jätteglad och ska pussas och prata en massa. Mattes lilla gullegryn!

Inga kommentarer: