måndag, juli 19, 2010

losing and gaining.

Jag har hunnit få två sidor som är användbara och ingen av dem ska jag läsa själv. Haha. Bra start på arbetskvällen. Det är rätt ovanligt att det inte låg fler sidor i mappen när jag kom för en stund sen, men det ramlar väl inte så småningom.

Fick ett glädjande samtal precis då jag skulle fara till jobbet. En kollega ringde och sa att hon jobbar PDOL-lördagen, som jag egentligen skulle ha gjort. Tjoho! Fast en del av mig tycker dock inte att det är så tjoho eftersom jag med detta förlorar en lördag (som är en dag med väldigt bra betalt). Men jag försöker att inte ge den delen av mig alltför mycket utrymme för det blir så tråkigt då. Jag ska fokusera på det faktum att jag faktiskt är LEDIG PDOL-lördagen. Hur jävla nice är inte det?

Inga kommentarer: