tisdag, juli 27, 2010

just wait.

VLT segar som vanligt. Men idag gör det inte så mycket eftersom det är friidrott på tv. Helena Engman klarade sig inte så bra i kulfinalen, men å andra sidan var förväntningarna inte så stora. Linus Thörnblad hoppade sig till höjdhoppsfinal, dock inte så säkert som jag trodde han skulle hoppa, men han är i final och i ett kval är det allt som räknas. Bra start på det här EM:et måste jag säga. Men jag saknade Usain Bolt på 100 meter, men Jamaica tillhör ju inte Europa så det är ju inte så konstigt, men nog hade det varit kul att se vad han hade kunnat ställa till med. Åh, nu kom det en sida, jag hoppas att den innebär lite arbete... Typiskt. Det var börsen och den har redan blivit inläst. Bara att fortsätta vänta då.

1 kommentar:

Jecka sa...

ÄÄÄÄÄNNNAAAAA !!
OMG säger jag bara, kom över ett klipp (dock väldigt dålig kvalla, men ändå) på en prewiev på s.2 av TVD. SOM det verkar bra. Vill ha september NU NU NU! :)
Om du vill se det så äre bara googla :)
Ses torsdag va ?
Kram!